بروز رسانی مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ بعد از ظهر
اسفند ۰۱, ۱۳۹۴ admin مقالات دیدگاهها برای سامانه الکترونیکی بسته هستند
این پژوهش از نوع کاربردی با در نظرگرفتراهنمای گردآوری اطلاعات، پیمایشی و توصیفی- تحلیلی میباشد که در استان تهران و با
توجه به اطلاعات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان انجام شده است. جامعه آماری تحقیق در برگیرنده تمام مراجعین به وب سایت و
درگاه پرداخت اینترنتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان می باشد که از طریق مراجعه به وب سایت و درگاه پرداخت اینترنتی این
سامانه درگاه پرداخت,سامانه الکترونیکی,سامانه پرداخت الکترونیک,سامانه پرداخت اینترنتی,سامانه پرداخت
شرکت به صورت الکترونیکی خرید می کنند. اندازه نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۴۰۰ نفر برآورد شد. برای نمونهگیری باتذکر به
ناهمگونی جامعه پژوهش،ازروش طبقاتی متناسب با اندازه استفاده شده است.
وسائل جمع آوری اطلاعات، سوال نامه میباشد. روایی سوال نامه، طی پنج وهله انجام شد: در مراحل اول دوم، ترجمه پرسش نامه از
مقیاس استاندارد مطابق با چهار مطلب پایه بازآزمایی این ترجمه ۱ بوسیله دو مترجم صورت گرفت. در مراحل سوم چهارم، جهت
۳ قرار گرفت رقم به دست آمده ۹۹ % محاسبه شده ویرایش شد. در وهله پنجم CVR اعتبار محتوایی ۲، سوال نامه تحت تکنیک
اعتباری صوری ۴ با توزیع ۵۰ نمونه از این سوال نامه بهصورت بررسی مقدماتی ۵بین آزمودنیها معین کردن گویههای مبهم،
نامفهوم و دشوار از دیدگاه آزمودنیها حذف اصلاح گردید اعتبار صوری (ظاهری) حاصل شد. برای اطمینان از پایایی ۶ وسائل ، از
آزمون آلفای کرونباخ بهره گرفته شد، که طبق آن ضرایب جهت هر یک از متغیرهای قابلیت اعتماد، امنیت و حریم شخصی، قابلیت
۰٫۸۲۶ ۰٫۸۲۲ محاسبه گردید. کلیه اطلاعات در نرم افزار ،۰٫۷۰۲ دستیابی جواب دهی انجام کار، به ترتیب مساوی با ۰٫۷۷۲
در دو بخش آمار توصیفی و آمار تحلیلی آزمون رگرسیون لجستیک مورد تجزیه تحلیل قرار گرفت. SPSS آماری
با توجه به هدف اصلی در این پژوهش، که شناسایی عوامل تاثیر گذار بر کیفیت خدمات ارائه شده از درگاه پرداخت اینترنتی حاوی : اعتماد
– امنیت – قابلیت دسترس ی جواب دهی از دیدگاه مشتریان است در ترس و نگرانی یم مدل برای تحقیق حاضر، از مد های موجود در
تحقیقات زیر مصرف شده است.
۱ مـدل مفهومی ارائه شده در تحقیق پارک و کیم
۲ مد مفهومی ارائه شده در تحقیق لی لین
۳ مدل مفهومی ارائه شده در تحقیق یانگ، کای، زونگ زیو و نان زویو
۴ مـدل مفهومی ارائه شده در تحقیق ولفین برگر و مری سی جیلی
باتذکر به ادبیات بررسی شده در مورد عوامل تاثیر گذار بر کیفیت خدمات الکترونیک مشاهده می شود که مطالعات صورت گرفته بوسیله
بارک کیم، لی لین، یانگ، کای زونگ زیو نان زویو و همچنین ولفین برگر مری سی جیلی بیشترین تناسب را با موضوع
پژوهش حاضر دارند. از طرف دیگر، باتوجه به کامل بودن نوآوری پژوهش آنها نیز از آنجا که عوامل تاثیر گذار بر کیفیت را مختص
شناسایی کرده اند، جهت این پژوهش مناسب باشد. لذا در مد پیشنهادی جهت این پژوهش ، ابعاد B2C خرید الکترونیک در محیط
شناسایی شده توسط این محققان به عنوان مدل اصلی درنظر گرفته شده است. این پژوهش در جستجوی بررسی تاثیر چهار متغیر
مستقل حاوی : قابلیت اعتماد، امنیت حریم شخصی ، قابلیت دستیابی جواب دهی انجام کار بر کیفیت خدمات ارائه شده از درگاه
پرداخت اینترنتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان میباشد که اولویت بندی عوامل بهاین ترتیب است: قابلیت دسترس و نگرانی ی ، جواب دهی
، امنیت قابلیت اعتماد می باشد نیز مورد نظر محققان می باشد.
آذر ۱۰, ۱۳۹۹ دیدگاهها برای خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی بسته هستند
مهر ۰۱, ۱۳۹۹ دیدگاهها برای آشنایی با کولر گازی داکت گری بسته هستند
تیر ۳۰, ۱۳۹۷ دیدگاهها برای آموزش فارسی maya 2017 مدلسازی رندر انیمیشن بسته هستند
تیر ۰۲, ۱۳۹۷ دیدگاهها برای معرفی گوشی گوگل پیکسل ۲ (Google Pixel 2 128GB) بسته هستند
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ دیدگاهها برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایران بسته هستند
خرید اینترنتی بلیط هواپیما خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی از راهکار های نوظهوری می باشد که جدیداً با استقبال...